Spec ads of speculative ads zijn advertenties die gemaakt zijn zonder voorafgaande goedkeuring van de betrokken adverteerder. Vaak worden ze gebruikt door startende creatieven om hun portfolio aan te vullen, of soms ook om een adverteerder meteen het afgewerkte product te tonen. Deze spec ad voor de fictieve datingsite Vindeenlief.be is van de hand van creatieven Frederieke Groen en Jelmar Hufen (tevens de regisseur) en veroverde meteen mijn hart. En dat is niet alleen omdat ze de fantastische Titus de Voogdt hebben weten te strikken.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…