Ik ben één van die mensen die het reclamecliché “Zet er een hond op, en ze zullen het leuk vinden” tot waarheid maakt. Wanneer ik de tv-reclame op mijn digicorder doorspoel, dan stop ik wanneer ik de Electrabel-spotjes met Kito de hond tegenkom. Het is niets om trots op te zijn, maar ik kan het eenvoudigweg niet helpen.
Daardoor ben ik er niet aan uit of deze affiche voor hondenadoptie nu écht leuk is, of gewoon op mijn afwijking inspeelt. Misschien zit er een kattenzot in het publiek die me kan helpen?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al elders gezien. Toch vind ik…