Categories: BloggingDesign

Het nieuwe design van Buzzing Bees

Bijna vier jaar geleden startte ik Buzzing Bees vrij amateuristisch op als een soort online archief van leuke reclamevondsten, een manier om mezelf en anderen op de hoogte te houden van wat onze kleine maar actieve reclamewereld zoal voortbracht. 983 blogposts later, in een tijdperk waarin le beau monde blogs als passé bestempelt, schenk ik mijn oogappel een total makeover. Het nieuwe kleedje van Buzzing Bees is het werk van de kersverse design- en developerstudio’s Forward en Revolver, twee ambitieuze en perfectionistische creatievelingen die niets meer willen dan het wereldwijde web verfraaien met pure, doeltreffende en vooral mooie webdesigns. Aarzel niet om deze heren te pitchen, nu u ze nog kunt betalen …

De Buzzing Bees die zij creëerden maakt het u eindelijk makkelijker om posts te delen via uw sociale netwerken of trouwe mailbox, nodigt eventuele adverteerders uit hun boodschap van algemeen nut te vertonen aan een nichepubliek van reclamevreters en ziet er fingerlickin’ good uit. Kom dus voor één keertje uit die RSS-reader, verlaat die nieuwsbrief of klik door op die Facebook- of Twitterlink en laat me commentaarsgewijs weten wat u van het nieuwe design vindt!

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago