Facebook mag dan wel een sociale revolutie genoemd worden, maar als we heel eerlijk zijn bezoeken we het netwerk toch vooral om anderen te bekijken. Flair heeft dat goed begrepen en lanceert daarom de Flair Fashion Tag, een Facebook-applicatie waarmee je niet mensen, maar wel hun kleren of accessoires kunt taggen en hen vragen waar ze ze gekocht hebben. Alle getagde kleren en accessoires verschijnen vervolgens automatisch in een Facebook-gallerij, terwijl de Flair-redactie de leukste fashion tags wekelijks publiceert in zijn magazine, zo een rechtstreekse link creërend tussen het magazine en Facebook. Een geniale vondst die bovendien verzekerd is van voldoende media-aandacht om ook daadwerkelijk uit te groeien tot een succesnummer. Ik ben benieuwd ..
Made by Duval Guillaume.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…