Pakjesvervoerder UPS stelt zijn diensten voor kmo’s momenteel voor via de mooi vormgegeven kartonnen 3D-wereld van Joe Biz, the Small Business Adventurer. Prachtig om te zien en heel wat leuker om hun uiteenlopende diensten zo te leren kennen. Denk je op het eerste zicht.
Want jammer genoeg wil UPS er absoluut zeker van zijn dat we wel degelijk alle diensten van begin tot eind lezen, en heeft het bedrijf zijn mooie wereld daarom verpakt in een infantiele wedstrijd, waarin de deelnemer gedwongen wordt om alle content aan te klikken om deel te mogen nemen aan de tombola. Daardoor wordt een wereld die je eerst spontaan wou verkennen, plots een wereld waarin je gedwongen wordt rond te lopen. Met als gevolg dat je zo snel mogelijk weg wilt rennen. Een gemiste kans….
Made by Doner.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…