Ik ben geen grote fan van Axe, maar toch moet ik toegeven dat ze er telkens opnieuw in slagen een nieuwe draai te geven aan hun aloude ‘Axe = sex’-concept. Is het niet inhoudelijk, dan is het wel technisch. Zoals in deze leuke Uruguayaanse ad voor Axe Day and Night.
Onder de baseline “New Axe Day & Night. One is suitable for General Audiences. The other is not” verscheen deze halfnaakte dame in een magazine. Wie de foto ongecensureerd wou zien, moest na 21 uur een sms sturen naar een nummer en kreeg dan het ontbrekende gedeelte terug.
Niet alleen fun, maar ook goed gezien: deelnemers zaten immers geheid de hele dag met Axe in hun hoofd.
Made by Lowe Ginkgo.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…