Categories: Print

Axe Day & Night prikkelt de verbeelding

Ik ben geen grote fan van Axe, maar toch moet ik toegeven dat ze er telkens opnieuw in slagen een nieuwe draai te geven aan hun aloude ‘Axe = sex’-concept. Is het niet inhoudelijk, dan is het wel technisch. Zoals in deze leuke Uruguayaanse ad voor Axe Day and Night.

Onder de baseline “New Axe Day & Night. One is suitable for General Audiences. The other is not” verscheen deze halfnaakte dame in een magazine. Wie de foto ongecensureerd wou zien, moest na 21 uur een sms sturen naar een nummer en kreeg dan het ontbrekende gedeelte terug.

Niet alleen fun, maar ook goed gezien: deelnemers zaten immers geheid de hele dag met Axe in hun hoofd.

Made by Lowe Ginkgo.

Via

,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago