Luchtvaartmaatschappijen die hun klanten bedanken met een onverwacht cadeautje: hebben we een nieuwe trend? Eerst was er KLM, die klanten in zijn luchthavens selecteerde via Foursquare om vervolgens een Suprise Team naar hen uit te sturen met een gepersonaliseerd cadeautje.
Concurrent Spanair doet het zonder de franjes van Foursquare en andere sociale media. De Spaanse luchtvaartmaatschappij verraste zijn klanten met een cadeautje op naam, dat hen kwam toegerold via de bagageband. Veel minder techy en trendy dan het Surprise Team van KLM, maar zolang ik de cijfers van die laatste campagne niet heb gezien, lijkt dit me meer onmiddeliijke zichtbaarheid op te leveren bij de consumenten.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…