Sony Foam City: here comes the buzz

De vorige Sony buzz bleek fake, maar dit keer is het menens. Sony heeft Fallon (het bureau achter de San Franciscaanse ballen, de Glasgowse verf en de New Yorker konijntjes) opnieuw gevraagd een grootse campagne te ontwikkelen en het bedrijf is er blijkbaar wederom in geslaagd tonnen gratis buzz te scoren. Hoofdrol in deze campagne? Schuim.

Voor Foam City werd meer dan 2 miljoen liter schuim per minuut door enkele straten van Miami gejaagd, waarna 200 wijkbewoners zich erin mochten uitleven.

7 draaidagen en 16 uur shooting zouden uiteindelijk een 90 seconden durend spotje moeten opleveren, waar ik alvast – ik kan het echt niet helpen – reikhalzend naar uitkijk.

Via

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago