Iedereen komt ze vroeg of laat tegen en iedereen is ze liever kwijt dan rijk: financiële kopzorgen. Wie zich hiertegen indekt met verzekeringen en spaarplannen allerhande, houdt daar vaak een aangenaam, licht gevoel aan over. Maar toch slagen de meeste verzekeringscampagnes er niet in die emotie over te brengen. Integendeel, ze leveren je vaak nog meer kopzorgen op. Northwestern Mutual is er wel in geslaagd dat verlossende gevoel te bezorgen met een klein, eenvoudig ideetje onder de noemer Let your worries go. Knap.
Hat tip to Thibaut for this one!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…