De vorige Sony buzz bleek fake, maar dit keer is het menens. Sony heeft Fallon (het bureau achter de San Franciscaanse ballen, de Glasgowse verf en de New Yorker konijntjes) opnieuw gevraagd een grootse campagne te ontwikkelen en het bedrijf is er blijkbaar wederom in geslaagd tonnen gratis buzz te scoren. Hoofdrol in deze campagne? Schuim.
Voor Foam City werd meer dan 2 miljoen liter schuim per minuut door enkele straten van Miami gejaagd, waarna 200 wijkbewoners zich erin mochten uitleven.
7 draaidagen en 16 uur shooting zouden uiteindelijk een 90 seconden durend spotje moeten opleveren, waar ik alvast – ik kan het echt niet helpen – reikhalzend naar uitkijk.
Via
Sony, Foam City, Sony Foam City, Buzz, Fallon
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…