Hoe ziet je leven eruit nadat je een hersenletsel hebt opgelopen? Dat is wat Protect Your Head je wil tonen, in de hoop dat je voortaan twee keer nadenkt voor je helmloos je fiets of skateboard opspringt.
Op de website kan je in een sexy stel hersenen uitproberen hoe dagelijkse sociale situaties plots aartsmoeilijk kunnen worden. De campagne, met veel humor en een positieve boodschap (have fun, but protect your head), is duidelijk op (mannelijke) tieners gericht, vermoedelijk omdat die het vaakst halsbrekende toeren uithalen. De verpersoonlijking van die doelgroep is Brian Ingury. Getekend DDB Canada.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…