Categories: Prevention

Protect your head

Hoe ziet je leven eruit nadat je een hersenletsel hebt opgelopen? Dat is wat Protect Your Head je wil tonen, in de hoop dat je voortaan twee keer nadenkt voor je helmloos je fiets of skateboard opspringt.

Op de website kan je in een sexy stel hersenen uitproberen hoe dagelijkse sociale situaties plots aartsmoeilijk kunnen worden. De campagne, met veel humor en een positieve boodschap (have fun, but protect your head), is duidelijk op (mannelijke) tieners gericht, vermoedelijk omdat die het vaakst halsbrekende toeren uithalen. De verpersoonlijking van die doelgroep is Brian Ingury. Getekend DDB Canada.

Via

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago