Hoe ziet je leven eruit nadat je een hersenletsel hebt opgelopen? Dat is wat Protect Your Head je wil tonen, in de hoop dat je voortaan twee keer nadenkt voor je helmloos je fiets of skateboard opspringt.
Op de website kan je in een sexy stel hersenen uitproberen hoe dagelijkse sociale situaties plots aartsmoeilijk kunnen worden. De campagne, met veel humor en een positieve boodschap (have fun, but protect your head), is duidelijk op (mannelijke) tieners gericht, vermoedelijk omdat die het vaakst halsbrekende toeren uithalen. De verpersoonlijking van die doelgroep is Brian Ingury. Getekend DDB Canada.
Via
Protect+Your+Head, ProtectYourHead, DDB+Canada
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…
Er zijn maar twee dingen waar ik slechts moeilijk aan…
Twee jaar geleden waren campagnes met Facebook Connect een echte…