Categories: Buzz

Newspapernetwork vangt je aandacht

Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval Guillaume vindt van wel, en toont die meerwaarde bijzonder doeltreffend aan in dit hilarische filmpje voor Newspapernetwork, het marketingplatform voor alle Belgische uitgevers.

Om aan te tonen dat kranten er altijd en overal in slagen je aandacht vast te houden, schonk Newspapernetwork drie adverteerders een gratis rit in een auto met chauffeur én krant. Terwijl de adverteerders achterin rustig zaten te lezen, probeerde Duval Guillaume hun aandacht van de krant weg te lokken …

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago