Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval Guillaume vindt van wel, en toont die meerwaarde bijzonder doeltreffend aan in dit hilarische filmpje voor Newspapernetwork, het marketingplatform voor alle Belgische uitgevers.
Om aan te tonen dat kranten er altijd en overal in slagen je aandacht vast te houden, schonk Newspapernetwork drie adverteerders een gratis rit in een auto met chauffeur én krant. Terwijl de adverteerders achterin rustig zaten te lezen, probeerde Duval Guillaume hun aandacht van de krant weg te lokken …
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…