Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval Guillaume vindt van wel, en toont die meerwaarde bijzonder doeltreffend aan in dit hilarische filmpje voor Newspapernetwork, het marketingplatform voor alle Belgische uitgevers.
Om aan te tonen dat kranten er altijd en overal in slagen je aandacht vast te houden, schonk Newspapernetwork drie adverteerders een gratis rit in een auto met chauffeur én krant. Terwijl de adverteerders achterin rustig zaten te lezen, probeerde Duval Guillaume hun aandacht van de krant weg te lokken …
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…
Voor wie hem intussen nog niet gezien had: Duval Guillaume…