Securitas lanceert vandaag een sensibiliseringscampagne die smartphone-gebruikers confronteert met onvoorzichtig gebruik van sociale media. Belgen die de volgende twee weken via Twitter een Foursquare check-in delen waarin ze laten weten niet thuis te zijn, ontvangen onmiddellijk een Tweet van Securitas terug die hen vertelt dat hun dure laptop en flatscreen-tv nu ook uit de woning uitgecheckt zijn. De reply van Securitas bevat verder ook nog een link naar de campagnesite www.veiligopsocialemedia.be met daarop tips voor veiliger gebruik van sociale media.
Made by Famous.
Securitas – Veilig op sociale media from Famous Brussels on Vimeo.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…