Iedereen komt ze vroeg of laat tegen en iedereen is ze liever kwijt dan rijk: financiële kopzorgen. Wie zich hiertegen indekt met verzekeringen en spaarplannen allerhande, houdt daar vaak een aangenaam, licht gevoel aan over. Maar toch slagen de meeste verzekeringscampagnes er niet in die emotie over te brengen. Integendeel, ze leveren je vaak nog meer kopzorgen op. Northwestern Mutual is er wel in geslaagd dat verlossende gevoel te bezorgen met een klein, eenvoudig ideetje onder de noemer Let your worries go. Knap.
Hat tip to Thibaut for this one!
Northwestern Mutual, Let your worries go
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…