Lego, dat fantastische merk dat menig kinderdromen heeft gevuld en dat recent nog uit een diep dal klom dankzij UGC, heeft in Duitsland een nieuwe campagne uit die me in mijn lunch deed verslikken. Meer beeldjes na de klik. Zouden ze dit nu echt menen? En ben ik de enige die hier een hoestbui van krijgt?
Update: Gelukkig blijk dit om een spoof te gaan. DDB noch Lego hebben hier iets mee te maken, de foto’s verschenen zonder logo in het Franse magazine Amusement. Thanks, Frans!
Made by DDB Hamburg.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…