Na de voltreffer I Need To Go lijkt ING op een nieuw viraal succes af te stevenen. In de nieuwe campagne voor de online rekening ING Lion Deposit schenkt ING ons een blik achter de schermen van een gemiddelde promopagina.
Gmail toonde ons eerder ook al hoe een webpagina nu echt wordt gemaakt, maar niet met zoveel humor. Enige minpuntje: de campagne lijkt enkel viraal te worden verspreid, maar is nergens op de website van ING zelf te vinden. Vond ING het te gewaagd om dit aan het grote publiek voor te stellen?
Hat tip to Nico!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…