Wijvenweek is bijna afgelopen, hoog tijd voor een seksisitisch stukje communicatie.
Onder de slogan Ladies please Use Miss Epil voert Lowe Strateus vier mannelijke avonturiers op die verloren lijken te lopen in het woud van de vrouwelijke beharing.
In eerste instantie lijkt dit best wel grappig. Tot je je bedenkt dat hier eigenlijk een bijzonder seksistische boodschap naar voor wordt geschoven. Akkoord, dat hoort bij de uitwasemingen van deze licht verdorven communicatiewereld. Maar een seksistische boodschap met mannelijke puberale humor in een campagne gericht op jonge vrouwen? Nee, dan sla je de bal toch mis.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…