Categories: Outdoor

Outdoors in 3D

Als kind kon ik niet van vaders Visakaart blijven omwille van het coole 3D hologram dat er op stond. Ook nu nog heeft 3D een onverklaarbare aantrekkingskracht op me. Ik geloof het Canadese RabbitHoles dan ook best wanneer ze beweren dat voorbijgangers voor hun reclamepanelen blijven staan om ze beter te bestuderen.
RabbitHoles ontwikkelt namelijk outdoors met 3D-clips van maar liefst 8 seconden lang, die je kan “afspelen” door er van links naar rechts voorbij te lopen. Het resultaat is verbluffend, maar dat mag ook wel voor een prijskaartje van 1300 euro per poster…

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago