Als kind kon ik niet van vaders Visakaart blijven omwille van het coole 3D hologram dat er op stond. Ook nu nog heeft 3D een onverklaarbare aantrekkingskracht op me. Ik geloof het Canadese RabbitHoles dan ook best wanneer ze beweren dat voorbijgangers voor hun reclamepanelen blijven staan om ze beter te bestuderen.
RabbitHoles ontwikkelt namelijk outdoors met 3D-clips van maar liefst 8 seconden lang, die je kan “afspelen” door er van links naar rechts voorbij te lopen. Het resultaat is verbluffend, maar dat mag ook wel voor een prijskaartje van 1300 euro per poster…
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…