Eindelijk is ie er: het vervolg op The Break-Up, de viral van Microsoft Advertising die de manke relatie tussen adverteerder en consument vorig jaar (of is het nog langer geleden?) stevig op de korrel nam. De nieuwe worpeling heet Inspiration, Anyone? Ik vind hem een tikkeltje minder dan de vorige, maar oordeel vooral zelf:
Nieuw is dat de viral tegelijk ook een teaser is voor een nieuwe online marketing community genaamd Get Inspired Here. Deze nieuwe community “wants to try and create an online marketing community and bring as much inspiration as possible to marketers and everybody in the marketing, advertising and publishing business, whether they are marketers, designers or developers. ” Met andere woorden: een nieuwe reclameblog, maar dan wel eentje van Microsoft Advertising zelf. De echte kick-off is voorzien tijdens het reclamefestival in Cannes. Ik ben benieuwd.
Inspiration, Anyone?, The Break-Up, Get Inspired Here, Microsoft Advertising, Viral, Marketing Community
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…