Categories: BuzzMarketingViral

Inspiration, Anyone? Microsoft Advertising lanceert sequel van The Break-Up

Eindelijk is ie er: het vervolg op The Break-Up, de viral van Microsoft Advertising die de manke relatie tussen adverteerder en consument vorig jaar (of is het nog langer geleden?) stevig op de korrel nam. De nieuwe worpeling heet Inspiration, Anyone? Ik vind hem een tikkeltje minder dan de vorige, maar oordeel vooral zelf:

Nieuw is dat de viral tegelijk ook een teaser is voor een nieuwe online marketing community genaamd Get Inspired Here. Deze nieuwe community “wants to try and create an online marketing community and bring as much inspiration as possible to marketers and everybody in the marketing, advertising and publishing business, whether they are marketers, designers or developers. ” Met andere woorden: een nieuwe reclameblog, maar dan wel eentje van Microsoft Advertising zelf. De echte kick-off is voorzien tijdens het reclamefestival in Cannes. Ik ben benieuwd.

 Via

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago