Eindelijk is ie er: het vervolg op The Break-Up, de viral van Microsoft Advertising die de manke relatie tussen adverteerder en consument vorig jaar (of is het nog langer geleden?) stevig op de korrel nam. De nieuwe worpeling heet Inspiration, Anyone? Ik vind hem een tikkeltje minder dan de vorige, maar oordeel vooral zelf:
Nieuw is dat de viral tegelijk ook een teaser is voor een nieuwe online marketing community genaamd Get Inspired Here. Deze nieuwe community “wants to try and create an online marketing community and bring as much inspiration as possible to marketers and everybody in the marketing, advertising and publishing business, whether they are marketers, designers or developers. ” Met andere woorden: een nieuwe reclameblog, maar dan wel eentje van Microsoft Advertising zelf. De echte kick-off is voorzien tijdens het reclamefestival in Cannes. Ik ben benieuwd.
Via
Inspiration, Anyone?, The Break-Up, Get Inspired Here, Microsoft Advertising, Viral, Marketing Community
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance…
Hebben kranten nog een meerwaarde in dit digitale tijdperk? Duval…
Ieder jaar moet de SPCA een nieuwe thuis vinden voor…