Greenpeace heeft Volkswagens succesvolle Superbowl-spot gespooft om de duistere zijde van de autobouwer bloot te stellen. Volgens Greenpeace verzet Volkwagen zich ondanks zijn groene imago tegen de groeiende consensus in Europa om de uitstoot van broeikasgassen met 30% in plaats van 20% te verlagen tegen 2020. Een doelstelling waar bedrijven als Unilever, Sony, Ikea en Philips zich wil al achter hebben geschaard. Wie dat wenst, kan zich op VWdarkside.com aansluiten bij de Rebellie van de Jedi om Volkswaegn van de duistere zijde af te keren.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…