Hoe moet je als kmo opboksen tegen reusachtige adverteerders met gigantische mediabudgetten? “Be remarkable“, zegt Seth Godin. De Zweedse winkel voor home entertainment Pause heeft dat gehoord, en heeft een wel heel bizarre manier gevonden om op te vallen: de eigenaar heeft zichzelf in een levende jukebox veranderd. Voeg daar nog wat DM’s naar lokale redacties bij et voilà: wereldwijde media-aandacht. Nu nog ceo’s vinden die freaky genoeg zijn om aan dit soort zaken mee te werken …
Made by Akestam Holst, Zweden.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…