De nieuwe Got Milk? campagne is uit. En ze is extreem seksistisch. En extreem grappig. Het centrale idee achter de ‘Everything I Do Is Wrong‘-campagne is de bewering dat melk het PMS-syndroom zou kunnen milderen. Geen idee of dat klopt, maar het is alleszins goed uitgewerkt. Prints met headlines als “We can BOTH blame myself” en “I apologize for letting you misinterpret what I was saying” verwijzen naar de minisite Everything I Do Is Wrong. Die trackt het globale PMS-niveau en helpt mannen de meest kritische momenten te overleven met een applicatie die je ogen meelijwekkender maakt, een personaliseerbare video met kittens waarmee je je excuses kan aanbieden, een gps-tracker om zo snel mogelijk melk te vinden en nog tal van andere grappen en grollen. Grollen die ongetwijfeld in het verkeerde keelgat gaan schieten bij het sterke geslacht, wat me dan ook doet betwijfelen of dit wel een slimme zet was. Slimme zet of niet, ik heb toch maar even zitten gniffelen.
Ook de prints zijn even fout als grappig.
Bekijk alle prints na de klik. En laat daarna via de commentaar weten wat jij nu eigenlijk van deze campagne vindt. Geslaagd of niet? Ik ben benieuwd!
Made by Goodbye, Silverstein & Partners.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…