Oow yeah, Jason Bourne is back in de derde Bourne-film, The Bourne Ultimatum. En daar hoort natuulijk een advergame bij. Met grote prijzen en een opmerkelijke nieuwigheid. Wie deelneemt aan The Ultimate Search for Bourne zal namelijk alle tools van Google moeten gebruiken om zijn prooi op het spoor te komen. Erg interessant, ware het niet dat je je weg moet banen door een reusachtige inschrijvingsprocedure (inloggen bij Google, registreren…) om dan te horen dat je moet wachten op je eerste opdracht. Behoorlijke afknapper. Next!
Via het fantastische Adverblog.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…