Categories: Advergame

Googling Bourne is Boring

Oow yeah, Jason Bourne is back in de derde Bourne-film, The Bourne Ultimatum. En daar hoort natuulijk een advergame bij. Met grote prijzen en een opmerkelijke nieuwigheid. Wie deelneemt aan The Ultimate Search for Bourne zal namelijk alle tools van Google moeten gebruiken om zijn prooi op het spoor te komen. Erg interessant, ware het niet dat je je weg moet banen door een reusachtige inschrijvingsprocedure (inloggen bij Google, registreren…) om dan te horen dat je moet wachten op je eerste opdracht. Behoorlijke afknapper. Next!

Via het fantastische Adverblog.

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago