Rexona, een merk dat ook ik automatisch met vrouwen associeer, probeert al een tijdje de mannen te verleiden. En hoewel ze er volgens mij nog steeds niet in geslaagd zijn, heb ik tot nu toe intens genoten van al hun pogingen. Eerst was er The Stunt Man, kort daarop gevolgd door Action City. En nu pakt Rexona uit met een nieuw advergame: Power Pamplona.
Dit leuke spel gebaseerd op de stierenrennen in het Spaanse stadje is even eenvoudig als effectief: ren en spring je de benen uit het lijf of je wordt gespiesd door je achtervolger. Maar de makers hebben voor een leuke twist gezorgd. Elke level speelt zich namelijk in een ander land met een andere achtervolger af. In Spanje wordt je achtervolgd door een woeste stier, in Zwitserland door een skiër, in Nederland door een prostituée… Ik heb me hier alvast tientallen minuten zoet mee gehouden. But I’m easily amused.
De beste spelers van de dag winnen trouwens een jaar lang Rexona. Let the beast go!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…