Na bijna twee weken afwezigheid zit mijn feedreader en mailbox boordevol campagnes die u hoogstwaarschijnlijk al gezien hebt, maar die ik toch leuk genoeg vind om u er alsnog mee dood te slaan. Zoals deze lichtjes seksistische en daarom zo geslaagde nieuwe spot voor Heineken.
De bierbrouwer scoorde in Nederland trouwens op geheel andere wijze aandacht, dankzij een paginagrote advertentie, waarin CEO Philip De Ridder ouders en opvoeders 7 redenen geeft om kinderen onder de 16 geen glas alcohol te schenken met Oudejaar.
Heineken, Oudejaar, preventie, alcohohol, jongeren, Walk in fridge
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…