Na bijna twee weken afwezigheid zit mijn feedreader en mailbox boordevol campagnes die u hoogstwaarschijnlijk al gezien hebt, maar die ik toch leuk genoeg vind om u er alsnog mee dood te slaan. Zoals deze lichtjes seksistische en daarom zo geslaagde nieuwe spot voor Heineken.
De bierbrouwer scoorde in Nederland trouwens op geheel andere wijze aandacht, dankzij een paginagrote advertentie, waarin CEO Philip De Ridder ouders en opvoeders 7 redenen geeft om kinderen onder de 16 geen glas alcohol te schenken met Oudejaar.
Via
Heineken, Oudejaar, preventie, alcohohol, jongeren, Walk in fridge
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…