Categories: Viral

Opgepast heren, vrouwen checken ook

Herinnert u zich de Rear View Girls nog? De verborgen viral van Levis liet zien hoe mannen (de varkens!) het niet kunnen laten het achterwerk van vrouwen te checken. Cosmopolitan heeft hier nu handig op ingehaakt met een nieuwe video die ditmaal aantoont dat vrouwen geen haar beter, maar wel heel wat subtieler zijn. In tegenstelling tot de niet ondertekende viral van Levis – waarvan velen de associatie met het merk nooit hebben gemaakt – maakt Cosmopolitan de link met zijn nieuwe iPad-only maandblad Cosmo for Guys wel, al gebeurt dat hier dan weer iets te opzichtig naar mijn smaak. En u, hoe zou u de link met het mannenblad gemaakt hebben?

Made by Thinkmodo.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago