Herinnert u zich de Rear View Girls nog? De verborgen viral van Levis liet zien hoe mannen (de varkens!) het niet kunnen laten het achterwerk van vrouwen te checken. Cosmopolitan heeft hier nu handig op ingehaakt met een nieuwe video die ditmaal aantoont dat vrouwen geen haar beter, maar wel heel wat subtieler zijn. In tegenstelling tot de niet ondertekende viral van Levis – waarvan velen de associatie met het merk nooit hebben gemaakt – maakt Cosmopolitan de link met zijn nieuwe iPad-only maandblad Cosmo for Guys wel, al gebeurt dat hier dan weer iets te opzichtig naar mijn smaak. En u, hoe zou u de link met het mannenblad gemaakt hebben?
Made by Thinkmodo.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…