Herinnert u zich de Rear View Girls nog? De verborgen viral van Levis liet zien hoe mannen (de varkens!) het niet kunnen laten het achterwerk van vrouwen te checken. Cosmopolitan heeft hier nu handig op ingehaakt met een nieuwe video die ditmaal aantoont dat vrouwen geen haar beter, maar wel heel wat subtieler zijn. In tegenstelling tot de niet ondertekende viral van Levis – waarvan velen de associatie met het merk nooit hebben gemaakt – maakt Cosmopolitan de link met zijn nieuwe iPad-only maandblad Cosmo for Guys wel, al gebeurt dat hier dan weer iets te opzichtig naar mijn smaak. En u, hoe zou u de link met het mannenblad gemaakt hebben?
Made by Thinkmodo.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Hoe noemen ze zoiets nu weer? Oh ja, een viral!…
Het begint zowat een trademark te worden van Duval Guillaume…
Hoe maak je een virale hit met een ontharingsmiddel als…