Categories: Uncategorized

Win uw ticket voor Rock Werchter met Hands Up For Fresh Talent

Wie Buzzing Bees al een tijdje volgt, weet dat ik mijn hart verloren heb aan de Belgische rockfestivals, en meer bepaald aan de Heilige Wei genaamd Werchter. Dat moet PR-bureau Pure zijn opgevallen, want zij wezen me op de nieuwste campagne van reclamebureau Moka, Hands Up For Fresh Talent, een “lanceerplatform voor nieuw muzikaal talent”.  Dat platform is eigenlijk vooral een Facebookwedstrijd waarin je drie startende bands van eigen bodem* naar het podium van een muziekfestival kan stemmen. Door deel te nemen maak je bovendien zelf kans om tickets buit te maken voor Rock Werchter, TW Classic, Pukkelpop of Les Francofolies. Hands Up For Fresh Talent is een initiatief van Randstad en Sonic Angel, het muziekplatform van Maurice Engelen en Bart Becks dat muziekfans betrekt bij alle fases die komen kijken bij de lancering van een groep.

Win een ticket voor Rock Werchter!

De vriendelijke mensen van Pure hebben me niet alleen hun persbericht doorgestuurd, maar ook een donderdagticket voor Rock Werchter om weg te geven via Buzzing Bees. Dat ga ik hier dan ook doen, en in tegenstelling tot Dominiek hoeft u er mij zelfs helemaal niets in ruil voor te geven. Wat u wél moet doen, is me overtuigen waarom u en niet iemand anders de ideale persoon bent om dit ticket te ontvangen. Dat mag via commentaar bij deze blogpost, of foto- of videogewijs op de Facebook-pagina van Buzzing Bees. Let the beast go, u hebt tot  maandag 2 mei middernacht om te reageren.

* Mijn favoriet van de Hands Up For Fresh Talent-wedstrijd? Zonder enige twijfel deze Jerusalem Syndrome.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago