Categories: Branding

Wait less with Waitless.org

Ben je het beu tijd te verspillen aan domme dingen? Op Waitless.org leer je hoe je in een recordtijd je T-shirt kan uittrekken, je veters knopen en – mijn persoonlijke favoriet – een ei pellen (10 seconds flat: respect!).

Waitless.org is een promosite voor de telecomoperator Sprint, naar eigen zeggen de enige operator waar je onbeperkt kan beginnen bellen vanaf 7 a.m. in plaats van 9 a.m. Dat bespaart je 2 uur per dag wachten om te bellen, of omgerekend 4 jaar wachten op een heel leven. Ander leuk gadget op de website is dat je zelf kan berekenen hoeveel tijd je in je leven verprutst aan volkomen nutteloze dingen. Alhoewel, leuk, dit had ik toch liever niet geweten:

Wie dat wil, kan op de YouTube-pagina zelf tijdsbesparende tips posten. Doe-het-zelvertips boomen momenteel blijkbaar, zie ook het 5 minutes project alhier.

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago