Maandenlang al is reclamebureau Euro RSCG Brussels aan het proberen de Foursquare mayorships van andere Belgische reclamebureau’s te stelen, vaak tot grote ergernis van de digital natives binnen die bureau’s. Vandaag blijken net deze digitale werknemers de doelgroep te zijn geweest van de binnen het Belgische reclamewereldje veelbesproken campagne. Na elk nieuw verkregen mayorship verspreidde Euro RSCG immers een rekruteringsboodschap om het bureau te vervoegen en het zo te helpen zijn digitale blazoen op te blinken.
Jammer genoeg heeft de vals verkregen mayorstatus van het bureau voornamelijk onbegrip opgewekt, en zelfs enkele spamklachten bij Foursquare.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…