Toyota is online altijd al sterk geweest. vandaag laten ze La Increíble Máquina de Ahorrar Gasolina op ons los, oftewel De ongelooflijke machine om brandstof te besparen.
Aan de hand van een falende machine, breinpijnigende spelletjes en een vergelijkende calculator breekt Toyota alle vastgeroeste ideeën rond brandstofbesparing af. De beste besparingsmethode blijkt uiteindelijk gewoon een Toyota te kopen. De campagne richt zich momenteel enkel op Puerto Rico, maar het zou me niet verbazen indien ze binnenkort internationaal ging. In afwachting kan u er alvast uw Spaans wat afstoffen…
Made by Nobox.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…