De Nederlandse optiekketen Specsavers verrast zijn klanten met een opmerkelijke guerrilla in hun eigen winkels. Tussen de zonnebrillen hangt een op het eerste zicht onopvallend exemplaar waarmee letterlijk geen hand voor ogen is te zien.
Door het verrassingseffect ervaren klanten gedurende enkele seconden hoe het is om als blinde of slechtziende door het leven te gaan. Het prijskaartje verwijst naar de organisatie KNGF Geleidehonden en roept klanten op zich in de winkel in te schrijven voor een machtiging van twee euro per maand voor dit goede doel. Leuk gevonden van Ubachs Wisbrun JWT.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…