Categories: Advergame

Tostitos verbant de fun met NOLAF

NOLAF, de National Organisation for Legislation Against Fun, werd inmiddels bijna een jaar geleden opgericht maar vloog toen onder mijn radar heen. Vandaag komt hij dankzij The One Show opnieuw bovendrijven.

Zoals zijn naam al zegt wil NOLAF alle fun uit de wereld verbannen en met name Tostitos, de boosdoener die deze fun vaak veroorzaakt. Met Research & Development vol compleet absurde test cases, met oriënterende infosessies en een conferentiezaal vol maatschappelijke misfits (vergeet er niet op te klikken!) veroorzaakt NOLAF net het omgekeerde van wat het zogezegd wil bereiken: tonnen pure fun. Heerlijk weekendvoer!

Made by Element 79.

,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago