Pepsi Maxi-it maakte een tijdje geleden al handig gebruik van Facebook Connect om zijn viraliteit te verhogen, maar haalde er nog niet alles uit wat er in zat. Dat doet The Prototype Experience wel. De site, een campagne voor het computerspelletje The Prototype, vermengt beelden uit de game metuw Facebook-gegevens en die van uw vrienden. Het resultaat is beklemmend echt.
Bijzonder knap werk van 1MD, het blijkbaar zeer actieve bureau dat ook al achter Fear Tracker schuilde.
On a sidenote: is Facebook Connect hiermee ten volle benut, of ziet u nog andere mogelijkheden?
Hat tip to the almighty Pascal!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…