← Terug naar de startpagina

The Prototype Project goochelt met Facebook Connect

Pepsi Maxi-it maakte een tijdje geleden al handig gebruik van Facebook Connect om zijn viraliteit te verhogen, maar haalde er nog niet alles uit wat er in zat. Dat doet The Prototype Experience wel. De site, een campagne voor het computerspelletje The Prototype, vermengt beelden uit de game metuw Facebook-gegevens en die van uw vrienden. Het resultaat is beklemmend echt.

Prototype Experience

Bijzonder knap werk van 1MD, het blijkbaar zeer actieve bureau dat ook al achter Fear Tracker schuilde.

On a sidenote: is Facebook Connect hiermee ten volle benut, of ziet u nog andere mogelijkheden?

Hat tip to the almighty Pascal!

, ,

4 Commentaren.
  1. Jakke zegt:

    Fantastique!

  2. They talk about the Prototype Experience | Down the Rabbit Hole zegt:
  3. Frenzied Waters: de troebele wateren van Facebook Connect | Buzzing Bees zegt:

    […] waar je ongemakkelijk van wordt. Enkele maanden geleden was er het zeer sterke (én Belgische) The Prototype Project, vandaag is er het minder sterke Frenzied Waters van Discovery Channel, waarin de zender zijn […]

  4. Lost in Val Sinestra: save the best for last | Buzzing Bees zegt:

    […] in een online kortfilm is niets nieuws onder de zon. We zagen het 1MD al doen met het geslaagde The Prototype Project en het iets minder juiste Blue Your Friends. Discovery Channel waagde zich eraan met Frenzied […]

Plaats uw commentaar:

Opgelet: Commentaarmoderatie is ingeschakeld en
kan uw commentaar vertragen.
Commentaar opnieuw doorsturen is niet nodig.