Het Braziliaanse agentschap NuYoung Creative heeft een prachtig advergame ontworpen in de stijl van het onnavolgbare Get the Glass.
Test Life is een intuïtief click&play-spelletje ontworpen voor de nieuwe Chevrolet Prisma. In het Portugees, maar laat dat je vooral niet stoppen. Naast prachtig grafisch werk biedt het ook behoorlijk wat fun. Leuk is ook dat het agentschap de making-of heeft vrijgegeven:
Via Adverblog.
Test+Life, Chevrolet+Prisma, NuYoung+Creative Advergame, Get+The+Glass
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…