Het Braziliaanse agentschap NuYoung Creative heeft een prachtig advergame ontworpen in de stijl van het onnavolgbare Get the Glass.
Test Life is een intuïtief click&play-spelletje ontworpen voor de nieuwe Chevrolet Prisma. In het Portugees, maar laat dat je vooral niet stoppen. Naast prachtig grafisch werk biedt het ook behoorlijk wat fun. Leuk is ook dat het agentschap de making-of heeft vrijgegeven: Via Adverblog.
Test+Life, Chevrolet+Prisma, NuYoung+Creative Advergame, Get+The+Glass
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…