Categories: Commercial

Balen versus Leut: Telenets digitale tv-experiment

Terwijl het hele Belgische reclamewereldje in de ban lijkt van De Grote Belgacompitch, pakt concurrent Telenet uit met een op het eerste zicht leuke campagne: Balen versus Leut, het digitale tv-experiment.

In april vroeg Telenet 100 gezinnen in het dorp Balen om hun digitale tv één maand lang af te sluiten. Anderzijds kregen 100 gezinnen in het dorp Leut de kans om digitale tv één maand lang gratis uit te testen. Kan de Vlaming nog zonder digitale tv? En omgekeerd, welke impact heeft digitale tv op nieuwe gebruikers? Het digitale tv-experiment zal vanaf 23 mei 8 weken lang op VTM, VT4 en telenet.be te volgen zijn.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago