Terwijl het hele Belgische reclamewereldje in de ban lijkt van De Grote Belgacompitch, pakt concurrent Telenet uit met een op het eerste zicht leuke campagne: Balen versus Leut, het digitale tv-experiment.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
In april vroeg Telenet 100 gezinnen in het dorp Balen om hun digitale tv één maand lang af te sluiten. Anderzijds kregen 100 gezinnen in het dorp Leut de kans om digitale tv één maand lang gratis uit te testen. Kan de Vlaming nog zonder digitale tv? En omgekeerd, welke impact heeft digitale tv op nieuwe gebruikers? Het digitale tv-experiment zal vanaf 23 mei 8 weken lang op VTM, VT4 en telenet.be te volgen zijn.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…