Categories: UGC

Sprint: Instinct betaalt voor user generated content

Sprint, de Amerikaanse mobiele operator die ook al opviel met deze campagne, scoort opnieuw flink wat buzz. De operator betaalt 20 dollar aan de eerste 1000 personen die een Youtube-filmpje uploaden met een prominente rol voor de Instinct, Samsungs antwoord op de iPhone.

Via Sprint: Instinct kan je een eigen filmpje uit je YouTube-account ophalen, om er vervolgens de Instinct-gsm aan toe te voegen via een “Add Instinct”-knop. Het beste filmpje wint 1000 dollar. Een doeltreffende manier om user generated content op te wekken, al zit hier wel een ranzig omkoopsmaakje aan. iPhone-addicts moeten zeker ook even de ‘Instinct vs iPhone’-filmpjes op de site checken.

Hat tip to Pascal!

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago