Sprint, de Amerikaanse mobiele operator die ook al opviel met deze campagne, scoort opnieuw flink wat buzz. De operator betaalt 20 dollar aan de eerste 1000 personen die een Youtube-filmpje uploaden met een prominente rol voor de Instinct, Samsungs antwoord op de iPhone.
Via Sprint: Instinct kan je een eigen filmpje uit je YouTube-account ophalen, om er vervolgens de Instinct-gsm aan toe te voegen via een “Add Instinct”-knop. Het beste filmpje wint 1000 dollar. Een doeltreffende manier om user generated content op te wekken, al zit hier wel een ranzig omkoopsmaakje aan. iPhone-addicts moeten zeker ook even de ‘Instinct vs iPhone’-filmpjes op de site checken.
Hat tip to Pascal!
Samsung Instinct, iPhone, User generated content, YouTube, Sprint, Sprint: Instinct
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…