Sprint, de Amerikaanse mobiele operator die ook al opviel met deze campagne, scoort opnieuw flink wat buzz. De operator betaalt 20 dollar aan de eerste 1000 personen die een Youtube-filmpje uploaden met een prominente rol voor de Instinct, Samsungs antwoord op de iPhone.
Via Sprint: Instinct kan je een eigen filmpje uit je YouTube-account ophalen, om er vervolgens de Instinct-gsm aan toe te voegen via een “Add Instinct”-knop. Het beste filmpje wint 1000 dollar. Een doeltreffende manier om user generated content op te wekken, al zit hier wel een ranzig omkoopsmaakje aan. iPhone-addicts moeten zeker ook even de ‘Instinct vs iPhone’-filmpjes op de site checken.
Hat tip to Pascal!
Samsung Instinct, iPhone, User generated content, YouTube, Sprint, Sprint: Instinct
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
De halve wereld heeft vorig jaar gezien en gehoord (“Oh…
Ik ben er nog niet uit of het een slimme…
Benauwend druk is het hier weer, zowel op als naast…