Ogilvy schitterde hier een week geleden al met een bijzonder knappe preventiecampagne tegen roken, maar vandaag stootte ik op het ultieme pareltje, ditmaal van hun Thaise collega’s.
Rokers zijn inmiddels volledig immuun voor shock-campagnes. En de Thaise rokers al helemaal, want zij kregen de laatste jaren de meest afschrikwekkende foto’s op hun pakjes te zien en blijven toch lustig verder paffen. Maar als een kind hen om een vuurtje vraagt, blijken ze plots te veranderen in de meest rabiate anti-rokers met een encyclopedische kennis over de schadelijke gevolgen van hun genotsstokjes.
Confronterend spul. Jammer dat er bij ons zo’n vervelende wetten op kinderarbeid gelden.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…