Categories: Non profitPrevention

Shave the pussy

Gaat u voor de landingsbaan, de kale knikker of de retro bush? Voor die laatste kan ik u niet helpen, voor alle andere dameskapsels down under verwijs ik u met veel plezier door naar Shave The Pussy.

Shave The Pussy wil meisjes en vrouwen voorlichten over de beste manier om hun driehoek te onderhouden en doet dat met een lekker oubollige knipoog. Bezoekers worden door de ouderwetse verpleegster Miss Fiffi uitgenodigd om een origineel schaamkapsel te creëren met een schaar, een scheermesje, een kam en enkele RFSU-producten (RFSU is een Zweedse vereniging voor seksuele voorlichting en de opdrachtgever voor Shave the pussy).

Miss Fiffi geeft het gecreëerde kapsel meteen een score van 1 tot 10. Wie 10 scoort, maakt kans op een scheerset. Wie nog wat hulp nodig heeft of zich afvraagt hoe je dat nu echt verkrijgt, zo’n mooie driehoek, kan terecht in de uitgebreide gids op de site. Staat het antwoord daar niet tussen, dan kan iedereen Miss Fiffi als contactpersoon aan MSN Messenger toevoegen. Een prachtig staaltje toegankelijke vorlichting.

Made by Akestam Holst.

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago