Online copywriter zijnde heb ik een stevige boon voor interactiviteit. Interactiviteit ankert zich immers vast in je bewustzijn, in tegenstelling tot de (vaak veel duurdere) mainstream campagnes waar iedereen intussen immuun voor is geworden. Daarom vind ik deze campagne voor de soundproducers van Saxsofunny zo geslaagd. Onder de slogan ‘Toda imagem tem um som‘ (Ieder beeld heeft een geluid) produceerden ze posters die het geluid maken van het beeld dat er op staat. Het zoveelste bewijs dat een sterk idee nooit veel hoeft te kosten.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…