Online copywriter zijnde heb ik een stevige boon voor interactiviteit. Interactiviteit ankert zich immers vast in je bewustzijn, in tegenstelling tot de (vaak veel duurdere) mainstream campagnes waar iedereen intussen immuun voor is geworden. Daarom vind ik deze campagne voor de soundproducers van Saxsofunny zo geslaagd. Onder de slogan ‘Toda imagem tem um som‘ (Ieder beeld heeft een geluid) produceerden ze posters die het geluid maken van het beeld dat er op staat. Het zoveelste bewijs dat een sterk idee nooit veel hoeft te kosten.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Show, don’t tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen…
Deze reeks voor Texa Allergy Products bewijst dat reclame voor…