De films van Aardman kunnen me niet echt raken, maar in online reclame is de studio uitmuntend. Een jaar geleden werkte Aardman al mee aan de leuke papatjes van McCain (de frieten, niet de wanker), vandaag zijn ze terug met de minstens even schattige Tastebuddies.
Maak je klaar voor een alleraardigst rondje advergames in Return 2 Tastebuddyland. Het verhaal: de Tastebuddies zijn uit hun favoriete Robinsons-drankje gevlogen doordat een van hen een flinke boer heeft gelost. Aan jou om hen door een gigantische tuin opnieuw naar het glas op de terrastafel te leiden.
Niet alleen de animaties, de personages en de typografie in dit spel zijn heerlijk. Ook de advergames zelf zijn zeer geslaagd, afwisselend en van een behoorlijk niveau. Misschien zelfs in die mate dat ze te moeilijk zijn voor het duidelijk jeugdige doelpubliek. Maar laat dat vooral uw pret niet bederven.
Return 2 Tastebuddyland, Tastebuddyland, Tastebuddies, Robinsons, Advergame, Aardman
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…