Categories: Advergame

Return 2 Tastebuddyland

De films van Aardman kunnen me niet echt raken, maar in online reclame is de studio uitmuntend. Een jaar geleden werkte Aardman al mee aan de leuke papatjes van McCain (de frieten, niet de wanker), vandaag zijn ze terug met de minstens even schattige Tastebuddies.

Maak je klaar voor een alleraardigst rondje advergames in Return 2 Tastebuddyland. Het verhaal: de Tastebuddies zijn uit hun favoriete Robinsons-drankje gevlogen doordat een van hen een flinke boer heeft gelost. Aan jou om hen door een gigantische tuin opnieuw naar het glas op de terrastafel te leiden.

Niet alleen de animaties, de personages en de typografie in dit spel zijn heerlijk. Ook de advergames zelf zijn zeer geslaagd, afwisselend en van een behoorlijk niveau. Misschien zelfs in die mate dat ze te moeilijk zijn voor het duidelijk jeugdige doelpubliek. Maar laat dat vooral uw pret niet bederven.

Made by BBDO en Aardman.

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago